piątek, 21 lutego 2014

Dzień 4. Godzina 13:25

Kolejne wystąpienie premiera niosło ze sobą dość jasne przesłanie: "Nie wychodźcie z domów. Zamknijcie drzwi, nikogo nie wpuszczajcie".
Na ulicy jednak ciągle było sporo ludzi. Wielu z nich chciało gdzieś uciec. Ludzie porzucali swoje domy. Pakowali najcenniejsze rzeczy, wsiadali w samochód i odjeżdżali. Mało kto usłuchał Davida Camerona. Ja natomiast wziąłem sobie jego ostrzeżenia do serca.
Mam mały, piętrowy domek na północy Londynu. Przed domem jest ganek, który otacza dwumetrowy żywopłot. Wprowadzając się rozśmieszył mnie ten widok. Tu w Anglii wszyscy chcą się od siebie odgrodzić stawiając coraz to większe płoty. Teraz dziękuję Bogu, że mam to ogromne skupisko gęstych gałęzi przed domem. Na podwórze można wejść przez wąską, drewnianą, całkiem wysoką furtkę. Musiałem ją czymś zastawić, aby nikt nieporządany nie mógł się przedostać. W ogródku leżało kilka metrów kwadratowych płyt chodnikowych. Kupiłem je niedawno (w zimie bywają spore promocje) i planowałem położyć sobie nowe patio na wiosnę. Teraz te płyty posłużyły mi za barykdę. Poukładałem je przed furtką tak, aby drzwiczki się nie otwierały.

Byłem odgrodzony!
Samotny!

- Co teraz? - zadałem sobie pytanie, lecz nie potrafiłem na nie odpowiedzieć.

Posiedziałem chwilę na dworze i podziwiałem moje dzieło.
Następnie udałem się do domu i włączyłem ponownie telewizor.


Kolejne doniesienia o chodzących "żywych trupach".  
Kurwa, a jednak!
Mówią, aby nie próbować się z nimi porozumieć. Unikać kontaktu. Najlepiej uciekać. Wydaje się, że mają wyostrzone zmysły. Dlatego też trzeba zachowywać się jak najciszej, aby nie zwrócić na siebie ich uwagi. Poruszają się dość wolno, jednak cechują się także znaczącą siłą fizyczną.
Kiedy nie będziemy w stanie uciec, pozostanie jedynie walka. Najlepiej uzbroić się w jakieś ostre narzędzie i celować w głowę.

Ja pierdolę! Takie porady w telewizji w godzinach popołudniowych!

Muszę się czegoś napić. Pamiętam, że mam w barku polską wódkę. Chyba czas ją otworzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz